Wednesday 24 February 2016

Free Learn IT in Urdu/Hindi

                                                                                               اسلام علیکم  
    میرا نام محمد یونس مغل ہے اور میرا تعلق کمپیوٹر ہارڈویئر اینڈ نیٹ ورکنگ سے ہے   

دوستو یہ میرا اردو میں پہلا بلاگ ہے ......آپ یقین جانیں مجہے گوگل کے اس بلاگ میں اردو زبان 
                                                        ------------------------میں لکھنے کا بہت مزہ آ رہا ہے 

دلچسپ بات یہ ہے کہ آپ کو اردو میں لکھنے کے لیے کسی بھی سافٹ ویر کی ضرورت نہی ہے 
                                           میں سوچ رہا ہوں کہ میں اپنے بلاگس زیادہ تر اردو میں لکھوں ....

                                        
                                     تو دوستو الله کا نام لے کر شروع کرتے ہیں  
میرا اردہ ہے کہ میں آسان اردو میں آپ کو وہ تمام کورس اور مہارت جو بھی میرے پاس ہے آپ 
                                                     سے شیر کروں تاکہ آپ میرے علم سے فایدہ اٹھا سکیں   


اس مقصد کے لیے میری ایک ادنا سی کوشسش میرا یو ٹوب چینل ہے ...اگر آپ لوگ چاھتے ہیں کہ 
                        آپ ویڈیو کے ذریہ آسانی سے اور جلد سیکھ سکتے ہیں تو آپ میرا یو ٹیوب چینل سبسکرائب  کریں 

.............................................................................


Hello Friends ...
my name is Mohammad Younus Mughal ... and I belonging yo Computer IT field ... this is my 1st blog in my native Language and I am surprised and feeling jolly to writing in my native language.
this is very interesting that no need any special tools to write in my own language and I am planning to write my maximum blogs in Urdu (my native language)

SO ....
        If you  are interesting to learn Free of cost ...  about IT,Computer hardware,Networking ...       you should subscribe my you tube channel @ 

 Thanks to view my blogs


   

No comments:

Post a Comment